جدیدترین مدل لباس مردانه 2021

برندهای مطرح لباس زنانه و مردانه از چندی پیش از جدیدترین کالکشن‌ها و مدل‌های لباس زنانه و مردانه خود رونمایی کردند. ما در تیم فشن و مد مجله مگ مد لایف به بررسی مدل لباس زنانه 2021 پرداختیم، و اکنون قصد داریم به بررسی مدل لباس‌های معرفی شده مردانه در هفته‌های مد گذشته بپردازیم.

برندهای مطرح مردانه لباس در دنیای مد و فشن، جدیدترین مدل لباس‌های مردانه خود را در هفته‌های گذشته برای فصل بهار و تابستان 2021 معرفی کرده‌اند که از جمله از این برندها می‌توان به هرمس، الکساندر مک کوئین و… اشاره داشت. بنابراین برای آشنایی هر چه بیشتر با روند مد در سال 2021 با تیم فشن مجله مگ مد لایف همراه ما باشید.

مدل لباس مردانه 2021

برندهای لباس مورد بررسی در این مقاله:

fashion 2021

بررسی جدیدترین مدل لباس مردانه برند هرمس 2021

برند هرمس، جدیدترین لباس‌های مردانه خود را برای سال 2021 به صورت آنلاین و با تلفیقی از کارهای ساده و مجلل و لوکس برای همگان رونمایی کرد.

در واقع هرمس هدف این مجموعه لباس خود را لوکس بودن در عین سادگی عنوان کرده است.

پیراهن‌های مردانه و شلوارهای مردانه معرفی شده در این رویداد از بهترین پارچه‌ها با تمرکز بر جزئیات طرح و نقش پارچه ارائه شده است.

از نکات قابل توجه دیگر می‌توان به رویکرد راحت بودن لباس‌ها اشاره داشت که در کنار دو هدف دیگر یعنی سادگی و لوکس بودن مدل‌های لباس ، مورد توجه برند هرمس واقع شده است.

در بسیاری از مدل‌های لباس هرمس برای 2021 طرح های انتزاعی نیز قابل مشاهده است.

پالت رنگی لباس‌های هرمس برای 2021:

هرمس در جدیدترین مدل لباس‌های مردانه خود برای بهار 2021 عمدتا از رنگ‌های خاکستری زرد نئونی، انواع آبی، شامل آبی مدیترانه ای و آبی کمرنگ استفاده کرده است که این رنگ‌ها در واقع حس آرامش و کلاسیک بودن را تا حدودی به فرد بیننده منتقل می‌کند.

انواع لباس هرمس برای 2021:

در این رویداد آنلاین لباس‌هایی با سبک و سیاق زیر معرفی شدند

  • پیراهن‌های مردانه با یقه‌هایی در طرح‌های متفاوت
  • شلوارهای گشاد
  • استفاده از کمربند چرم
  • استفاده از پارچه‌های راحت و با طرح‌هایی با جزئیات بالا
  • استفاده از رنگ های خنثی
hermes men's 2021

بررسی کالکشن لباس مردانه 2021 برند اترو

اترو لباس‌های جدید مردانه خود را در شهر میلان ایتالیا و با حضور تماشاگران و با در نظر گرفتن فاصله گذاری اجتماعی برگزار کرد.

برند etro  در واقع اولین برندی بود که پس از همه گیری کرونا کت واک لباس‌های مردانه خود را با حضور تماشاگران برگزار کرد. که در این رابطه کین اترو و ورونیکا اترو پس از پایان کت واک فریاد زدند که ( ما زنده‌ایم و زندگی می‌کنیم).

در واقع برند اترو با این کار قصد داشت زندگی را پس دوران قرنطینه به شهر برگرداند.

اما برسیم به خود لباس‌ها و استایل ارائه شده در این کت واک.

برند etro  در جدیدترین لباس‌های خود که برای بهار و تابستان 2021 طراحی و تولید کرده است از انواع پارچه‌های چهارخونه، پارچه‌های راه‌راه و رنگی استفاده کرده است که در برخی دیگر از لباس‌ها نیز از طرح‌های گلدار استوایی و حیوانات وحشی نیز بهره بردند.

سبک و استایل لباس‌های مردانه برند اترو وینتیج و از بایگانی پارچه‌های قدیمی استفاده شده بود.

انواع لباس برند etro  در این مجموعه:

  • شلوارهای دنیم
  • کت و شلوار مردانه
  • لباس‌هایی از جنس جیر
  • ژاکت‌ها و کت‌های چهل تیکه
برند اترو مردانه

بررسی کالکشن لباس مردانه الکساندر مک کوئین alexander mc queen

مجموعه لباس‌های مردانه الکساندر مک کویین برای فصل بهار و تابستان سال 2021 به صورت عکس‌های دیجیتالی ارائه شد و خبری از کت واک و حضور تماشاگران نبود.

به دلیل تعطیل بودن برخی از کسب و کارها در دوران پاندمی، به خصوص در زمان ارائه و تولید محصولات جدید الکساندر مک کویین، طراحان این برند تصمیم گرفتند که از پارچه‌های قدیمی به شیوه‌ای استفاده کنند که نیازی به خرید پارچه جدید نباشد.

در واقع برند الکساندر مک کوئین برای گردآوری کالکشن لباس مردانه جدید خود به رنگ آمیزی و کشیدن طرح‌هایی بر روی پارچه‌های قدیمی روی آورد.

لباس مردانه 2021 alexander mc queen
alexander mc queen

تزئینات غیر معمول و چاپ دیجیتالی بر روی پارچه باعث شد که طراحی لباس‌های جدید مک کویین جدید و نو به نظر برسد.

Alexsander mc queen  لباس‌های مردانه بهار 2021 خود را با حالت‌هایی شبیه لباس‌های زنانه طراحی کرده است که در برخی از کت وشلوارهای مردانه حتی از مروارید و یا پاپیون‌های زنانه نیز استفاده شده است.

اگر به کمر برخی از کت و شلوارهای مردانه دقت کنید، کمر باریک بودن آن‌ها هویدا و آشکار است.

پارچه‌های اصلی این مجموعه عمدتا گاباردین، ابریشم و نخی است که در پالت رنگی اصلی سفید، صورتی، قرمز،آبی و طوسی لباس‌های جدید مردانه الکساندر مک کوئین را همراهی کرده‌اند.

معرفی و بررسی کالکشن لباس مردانه طراح لباس ژاکوموس

ژاکوموس طراح لباس فرانسوی است که به احتمال خیلی زیاد همه شما فشن شو این کالکشن لباس این طراح را در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی مشاهده کرده‌اید.

در واقع اولین موردی که در فشن شو بهار و تابستان 2021 ژاکوموس چشم‌ها را معطوف به خود کرد، فظا و اتمسفر کت واک آن بود که در مسیر یک گندم زار برگزار شد.

Simion porte jacquemus  معمولا کت واک‌های خود را به صورت خاص برنامه ریزی می‌کند و همه ساله با طراحی جدید و نو لباس‌های طراحی شده خود را در معرض نمایش عموم قرار می‌دهد.

او امسال نیز کت واک برند خود را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با جمعیت محدود، در گندم زاری در کشور فرانسه برگزار کرد و جدیدترین لباس‌های مردانه ژاکوموس را به مردم معرفی کرد.

معرفی و بررسی کالکشن لباس مردانه طراح لباس ژاکوموس

او نام مجموعه و کالکشن لباس مردانه 2021 خود را ( عشق) نام‌گذاری کرد. که در این باب اظهار داشت که ” می‌خوا‌هد مجموعه لباس جدیدش درباره عشق و جشن صحبت کند ”  در واقع هدف او این بود که چه طور با وجود فاصله گذاری و نبود انسان‌ها در کنار هم بتوان عاشق، بردبار و محکم‌تر و پایدارتر بمانیم.

نامتقارن بودن لباس‌ها یکی از امضاهای شخصی ژاکوموس در طراحی لباس محسوب می‌شود که در این مجموعه نیز برخی از کت‌ها و لباس‌های مردانه دارای چنین ویژگی‌ای هستند.

تیشرت‌های آزاد

شلوارهای گشاد

تزئینات چرمی

پارچه‌های چاپی

از جمله ویژگی‌های لباس‌های مردانه 2021 ژاکوموس محسوب می‌شوند که در پالت رنگی خنثی مانند سفید، خاکستری، زرد کم رنگ ارائه شده است.

با توجه به مکان برگزار شده و نوع و رنگ و طراحی لباس‌ها، حس خوبی به بیننده منتقل شده است که  در واقع این مجموعه لباس را از سایر برندها جدا و مورد توجه همگان قرار داده است.

معرفی مدل لباس‌های مردانه گابریلا هیرست برای بهار 2021

گابریلا هیرست در طراحی لباس‌های مردانه خود برای بهار و تابستان 2021 از زمین الهام گرفته است و سعی کرده که با سبکی ساده و به دور از شلوغی لباس‌های جدید خود را طراحی کند.

این برند نیز به مانند برخی دیگر از برندهای دنیای مد، به خاطر شرایط پاندمی از برگزاری کت واک خودداری و کالکشن جدید خود را با عکس‌های آنلاین در معرض عموم مردم قرار داد.

جنس لباس‌های مردانه این برند عمدتا از جنس ترمه و با ظرافت و سادگی خاصی دوخته شده‌اند.

خبر خوب برای طرفداران مد سبز یا مد پایدار آن است که برای اولین بار برند گابریلا هیرست تمامی لباس‌های خود را بر اساس قواعد مد سبز تولید کرده است.

Gabriela hearst  به کارگیری مد سبز را در مجموعه جدید خود باعث افتخار خود دانسته است.

لباس مردانه 1400

جمع بندی:

همان طور که ملاحظه فرمودید، همانند لباس‌های زنانه تاثیر پاندمی کرونا و پسا کرونا در کالکشن‌های لباس مردانه 2021 چه در کت واک‌ها و چه در طراحی لباس مشهود است.

در واقع به دلیل محدودیت‌هایی که دوران کرونا بر برخی مشاغل وارد کرد، نوآوری‌های خاصی نیز به اجبار در صنایع مختلف از جمله صنعت مد و فشن به وجود آمد که باید دید کدام یک از این نوآوری‌ها همچنان در دوران پسا کرونا باقی خواهند ماند.

نظر و دیدگاه شما درباره لباس‌های مردانه بهار و تابستان 2021 برندهای مطرح جهانی چگونه است؟ از کدام یک بیشتر خوشتان آمد؟ لطفا دیدگاه و نظرات خود را با ما و همراهان ما در مجله مد و فشن مگ مد لایف در میان بگذارید.

منبع: vogue

به قلم پوریا نجفی شیوا