به عنوان یک طراح لباس، عکاس، مهندس و مدیر دیجیتال مارکتینگ و کسی که تجربه کار در دنیای طلا و جواهر را نیز داشته، همیشه خلا یک مجله تخصصی و به روزی را که در تمام این مباحث به صورت کاملا جامع و به روز فعالیت کند را احساس می‌کردم.

با احترام به تمامی سایت‌ها و مجلات مشابه دیگر، بیشتر آن‌ها کاملا شبیه به هم و به صورت تکراری مطالبی را در فواصل زمانی طولانی منتشر می‌کردند از این رو دسترسی به جدیدترین اخبار و مقالات مباحث ذکر شده برای علاقه‌مندان به این موضوعات اندکی سخت و دشوار بود و این نیاز در خود من نیز به وفور حس می‌شد.

البته نمی‌توان تمامی سایت‌های مشابه را چنین تعریف کرد و موارد بسیار موفقی نیز وجود دارد که خواندن آن‌ها به من کمک فراوانی کرده است. از این رو پس از تحقیق بسیار تصمیم گرفتم که تیمی کاملا تخصصی را برای ارائه به روزترین مقالات و اخبار مد و فشن، طلا و جواهرات، سبک زندگی و هنر را در قالب برندی به عنوان مگ مد لایف گردآوری کنم در حقیقت اکنون از واژه ما به جای من استفاده خواهم کرد چرا که مگ مد لایف تیمی متشکل از افراد متخصص در تخصص‌های مختلف است.

اولویت‌های فعالیت مجله مگ مد لایف:

مجله مگ مد لایف طیف بسیار گسترده‌ای از موضوعات را با یاری خداوند در بر خواهد گرفت که به صورت تخصصی و در ابتدای فعالیت موضوعات زیر جزء اصلی‌ترین اهداف تیم ما قرار خواهند گرفت:

  • جدیدترین اخبار و ارائه آمورش‌هایی در خصوص دنیای مد و فشن
  • جدیدترین مقالات و اخبار دنیای طلا و جواهر ایران و جهان
  • ارائه مقالات مفید و کاملی در خصوص سبک زندگی سالم و بهبود تناسب اندام
  • ارائه جدیدترین متدها و اخبار دنیای هنر، از جمله عکاسی، نقاشی، موسیقی، مجسمه سازی، نمایش، سفال‌گری، شمع سازی، طراحی و…
  • انتشار جالب‌ترین و خواندنی‌ترین مباحث دنیای قرن بیست و یک
  • معرفی خواندنی‌ترین کتاب‌ها و تماشایی‌ترین فیلم‌ها به صورت تخصصی
  • آموزش و بررسی انواع سرگرمی‌ها برای سنین مختلف
  • و بیشتر و بیشتر
تصویری از لوگوی مگ مد لایف
آدرس سایت مگ مد لایف

پاسخ به چند سوال در خصوص مگ مد لایف:

چرا مگ مد لایف بخوانیم؟

همان طور که اشاره شد در مجله مگ مد لایف تیمی متشکل از تخصص‌های گوناگون با تجارب بسیار ارزنده در زمینه کاری مرتبط شکل گرفته است که هدف تمامی افراد ارائه بهترین و به روزترین مطالب و مقالات در زمینه مربوطه می‌باشد. یکی دیگر از اهداف ما دوری از مطالب زرد و بدون پایه و اساس می‌باشد که برای این منظور پیش از انتشار هر مطلب و مقاله‌ای، مطالعه جدی و موشکافانه‌ای درباره هر مقاله صورت می‌پذیرد.

کانال‌های رسمی مگ مد لایف کدام‌اند؟

بستر اصلی ارائه مطالب مجله مگ مد لایف وب سایت ما به آدرس … می‌باشد که بالاترین تجربه کاربری در این بستر ارائه خواهد شد. اما علاوه بر این راه‌های ارتباطی متنوعی همچون پیج اینستاگرام، پینترست، آپارات و… برای این برند ایجاد گردیده است که همراهی شما در هر کدام مایه دلگرمی و خشنودی تیم ما خواهد بود.

زمان‌بندی به روزرسانی مطالب سایت به چه صورتی است؟

یکی از اصلی‌ترین اهداف ما، ارائه تجربه‌ای کم نقص و در عین حال به روز و چابک می‌باشد. از این رو با در نظر گرفتن تمامی موارد سعی بر آن است که با یاری خداوند به روزترین مجله اینترنتی را در مباحث گفته شده، با کیفیت عالی ارائه دهیم.

آیا می‌شه که با مگ مد لایف همکاری داشته باشم؟

چرا که نه؟ این باعث خوشحالی و دلگرمی ما است که فردی مثل شما را در تیم خود داشته باشیم، تنها کافی است به ایمیل ما پیغام و تخصص خود را بفرستید تا با شما تماس بگیریم.

جمع بندی:

در انتها امیدواریم که در کنار هم و در تمامی روزهای سال، چه بهار و تابستان و یا پاییز و زمستان، در هر کجای کره زمین، مطالب بسیار مفید و جالبی را مرور کرده و یاد بگیریم و در کنار آن لحظات دلچسب و شیرینی را تجربه کنیم.

ما دوست داریم که شما هم گفته‌ها و نظرات خودتون رو همیشه با ما در میان بگذارید تا ارتباطی دوستانه و دوطرفه را با هم تجربه کنیم.

تنها کافی است در انتهای هر متن، دیدگاه خود را فرستاده و نقطه نظرات ارزشمندتان را با ما و همراهان ما در مجله مگ مد لایف در میان بگذارید.

با تشکر از همراهی شما، تیم نویسنده مجله مگ مد لایف (پاییز سال هزار و سیصد و نود و نه خورشیدی)