کالکشن لباس زنانه پاییز 2021 و زمستان 2022 معتبرترین برندهای جهان

برندهای مطرح لباس و طراحان لباس مشهور در سرتاسر دنیا، همه ساله کالکشن‌ها و طرح‌های لباس جدید فصلی و سالانه خود را از چندین ماه پیش از فصل مورد نظر عرضه و در معرض عموم به نمایش در می‌آورند.

در واقع با عرضه زود هنگام طراحی‌های لباس برند خود، علاوه بر گسترش بازار هدف، به نوعی مد و استایل لباس ماه‌های  آینده را بر دیگران دیکته می‌کنند. و همچنین با بازخوردی که در فشن شوها از طرح‌ها و لباس‌های جدید خود دریافت می‌کنند اقدام به تولید بهتر آن‌ لباس ها در زمان عرضه خواهند کرد.

تیم مد و فشن مجله مگ مد لایف با ارائه جدیدترین اخبار مد و فشن، به بررسی جامع و کامل مدل لباس زنانه 2022 پاییز و زمستان  برندهای مطرح جهان از جمله دیور، هرمس و… پرداخته است و در این مقاله کالکشن لباس زنانه پاییز 2021 و زمستان 2022 برندهای معتبر جهانی را برای شما آماده کرده‌ایم. پس برای آشنایی هر چه بیشتر با طراحی لباس و محصول برندهای مطرح جهانی لباس برای پاییز و زمستان 2022 با ما همراه باشید.

 

مدل لباس پاییز 2021 و زمستان 2022
کانال تلگرام مگ مد لایف
https://t.me/magmodelifeبرای با خبر شدن از تمامی مقالات ما لطفا عضو کانال ما در تلگرام شوید

بررسی مدل لباس‌های پاییز و زمستان 2022 برندهای مطرح جهانی:

برندهای بررسی شده در این مقاله شامل موارد زیر خواهند بود:

  • دیور
  • شنل
  • فندی
  • گابریلا هیرست
  • هرمس
  • بالمان
  • تام براون
  • لویی ویتون
مدل لباس دیور 2022

مدل لباس‌های برند دیور برای پاییز 2021 و زمستان 2022

اگر می خواهید تمرکز کنید، نمی‌توانید به بازتاب خود نگاه کنید

اگر می‌خواهید هویت خود را بسازید، خود را در آینه نگاه نکنید.

این جملاتی است که درباره کالکشن جدید دیور برای پاییز و زمستان در مراسمی که در تالار آینه‌های ورسای فیلمبرداری شده بود بیان شده است.

در طراحی لباس های برند دیور برای پاییز 2021 می‌توان نشانه‌هایی از دنیای فانتزی و پریان را مشاهده کرد به طوری که با مشاهده لباس دارای شنل قرمز به دنیای شنل قرمزی و با دیدن لباس دارای یقه قلبی و پارچه های شطرنجی به دنیای آلیس در سرزمین عجایب پای خواهید گذاشت.

در برخی از لباس‌ها می‌توانید نشانه‌هایی از یونیفرم های مدرسه را نیز مشاهده کنید که دلیل آن نشان دادن و هل دادن افراد به دنیای معصومانه کودکی است.

جهت نمایش تمامی عکس‌ها لطفا صبور باشید. این مقاله از تعداد زیادی عکس و مدل لباس تشکیل شده است.

هدف فشن شو دیور این نیست که شما را به دنیای خرافات و خیال ببرد بلکه می‌خواهد با تفکر درباره ارزش‌های اخلاقی پنهان در آن افسانه‌ها ما را به فکری عمیق فرو ببرد.

بررسی لباس های لویی ویتون برای پاییز و زمستان 2022

لویی ویتون در کالکشن لباس جدید خود می‌خواهد ما را به سفری در زمان ببرد به طوری که در طراحی لباس‌های آن می‌توانید نشانه هایی از دوران مختلف تاریخی را مشاهده کنید.

این مجموعه بیشتر معطوف به استایل خیابانی شده است و کژوال بودن آن قابل مشاهده است.

مراسم لویی ویتون در موزه لوور برگزار گردید تا نشانه دیگری بر تاریخی بودن آن باشد.

از دیگر ویژگی‌های این مجموعه به حجیم بودن لباس‌ها و لایه لایه بودن آن‌ها می‌توان اشاره داشت.

مدل لباس های زنانه شنل برای پاییز و زمستان 2022

شنل طراحی‌های جدید خود را در هفته مد پاریس در معرض دید همگان قرار داد و الهام بخش خود را برای مجموعه جدید خود خواننده و موسیقیدان فرانسوی یعنی هاردی قرار داده بود که نشانه‌هایی از آن را همچون موهای لخت و چتری، کت های آزاد و سایه های چشم را می‌توانید در مدل های این برند مشاهده کنید.

مدل لباس های زنانه شنل برای پاییز و زمستان 2022

لباس‌های زنانه برند فندی برای پاییز 2022

ایده گرفتن از تاریخ روم و احترام به فرهنگ آن برای طراح لباس برند فندی برای پاییز 2022 دارای اهمیت فراوانی بوده است و بر این اساس در مدل لباس‌های این برند می‌توان نشانه‌های آن دوران را تا حدودی مشاهده کرد.

کیم جونز در این باره گفته است که برند فندی همچون کشور روم در یک زمان به خصوص ساخته نشده است و در طی دوران تغیرات فراوانی به خود دیده است، در واقع با این گفته سعی کرد تا شباهتی بین برند خود و روم باستان ایجاد کند.

همان طور که در پشت مدل‌ها سالن را ملاحظه می‌کنید می‌توانید تزئینات و فضا سازی آن را مشابه اماکن تاریخی روم ببینید که فندی همچنین سعی کرده است تا با رنگ‌های تیره و خنثی علائمی از برند خود را در معرض نمایش قرار دهد.

همان طور که مشاهده می‌فرمایید لباس‌های پاییز و زمستان برند فندی برای 2022 در کنار المان‌های هنری، قابلیت استفاده روزمره و کاربردی را دارا می‌باشند و صرفا به هنری بودن آن توجه نشده است.

برخی از ویژگی‌های مدل لباس های برند فندی برای پاییز 2021 و زمستان 2022:

  • استفاده از بوت های طرح‌دار
  • لباس‌های ابریشمی
  • نامتقارن بودن برخی از لباس‌ها
  • کت خز
  • استفاده از جوراب های زنانه

کالکشن لباس گابریلا هیرست برای پاییز 2021 و زمستان 2022

گابریلا هیرست برای معرفی آثار جدید خود به سراغ یکی از مشاهیر آلمانی قرن یازدهمی رفت و از آثار او الهام گرفت. لازم به ذکر است که این برند مجموعه لباس پاییز و زمستان 2022 خود را در هفته مد نیویورک  به معرض نمایش گذاشت که برای آشنایی بیشتر با سبک آن همراه ما باشید.

کالکشن لباس گابریلا هیرست برای پاییز 2021 و زمستان 2022

از نکات اصلی این فشن شو می‌توان به رویکرد هر چه بیشتر این برند در جهت قدم گذاری در مد سبز اشاره داشت. در واقع یکی از اصلی‌ترین اهداف آن به کارگیری هر چه بیشتر مد سبز در طراحی های لباس خود بوده است.

ویژگی‌های اصلی لباس های گابریلا هیرست برای پاییز و زمستان 2022:

  • استفاده از لباس‌هایی با پارچه‌های بافت
  • پیراهن‌ها و لباس‌های ابریشمی با طرح‌های چاپی
  • استفاده محدود از رنگ‌ها و تمایل بیشتر به لباس‌های سفید یا تیره
  • طرح‌های پانچو
  • بارانی‌های بلند
  • لباس‌های ترمه

از جمله ویژگی های این کالکشن لباس را تشکیل داده‌اند.

بررسی مدل لباس‌های جدید برند تام براون برای پاییز و زمستان 2022

یکی از ویژگی‌های اصلی طراح لباس این مجموعه به اغراق فراوان و افراطی بودن آن بر می‌گردد، در واقع سعی می‌کند که تا حد امکان اغراق طرح‌های خود را زیاد نشان دهد. مثل هر مجموعه لباس دیگری این کالکشن نیز مورد الهام از یک شخص یا اشیایی قرار گرفته است که در این مورد می‌توان به قهرمان اسکی آمریکایی یعنی lindsey vonn  اشاره داشت.

کالکشن لباس تام براون برای انتهای 2021 و اوایل 2022 برای گرامی داشت لباس‌هایی به سبک مجلسی طراحی شده است، در واقع با همه گیری کرونا در سال پیش این تم از لباس در حاشیه رانده شده بود که با همه گیری واکسیناسیون طبعا توجه به لباس‌های مجلسی بار دیگر افزایش پیدا خواهد کرد.

فشن شو برند بالمان برای پاییز و زمستان 2022

فشن شو برند بالمان و کالکشن لباس‌های جدید آن با تمی رویایی و با ایده ای خلاقانه در هفته مد پاریس معرفی شد. اما چرا خلاقانه و رویایی؟

بسیاری از ما مردم در این سال گذشته از مسافرت‌ها به کلی دور بودیم و صنایع هوایی نیز از قاعده مستنی نبودند. پبالمان سعی کرد تا با برگزاری فشن شو خود در کنار هواپیماها شما را به یک سفر هوایی رویایی دعوت کند.

البته این تم معرفی با خود برند بالمان شباهت هایی نیز دارد چرا که موسس آن برای معرفی کالکشن‌های جدید خود با پروازهای هوایی به سرتاسر دنیا سفر می‌کرد و به تبلیغ لباس‌های خود می‌پرداخت.

این فشن شو برای تمامی خطوط هوایی فرانسه به صورت زنده به نمایش درآمد.

در مورد لباس های بالمان می‌توان به کاربردی بودن آن اشاره داشت که همیشه تمرکز به این مقوله از اهداف این برند به حساب می آمده است اما در این کالکشن لباس علاوه بر موارد کاربردی، تعدادی نیز آثار هنری‌تر لباس به نمایش در آمد که از جنبه کاربری بودن به دور بودند.

کالکشن لباس زمستان 2022

کالکشن لباس زنانه هرمس برای پاییز و زمستان 2022

مراسم اصلی معرفی لباس‌های زنانه هرمس در هفته مد پاریس برگزار گردید اما در کل این معرفی شامل سه بخش اصلی بود که در سه کشور جداگانه همزمان سازماندهی شده بود. به طوری که ابتدای این مراسم در نیویورک آغاز شد و با رقص و  موسیقی آن فضای مراسم را شادمانه‌تر کردند. پس از این قسمت دوربین‌ها به پاریس و مراسم اصلی بازگشتند و کت واک در هفته مد پاریس برگزار گردید و قسمت سوم آن نیز در شهر شانگهای چین بود که رقاصان در آن مکان به پایکوبی نشستند.

هرمس 2021

در مورد لباس های برند هرمس برای پاییز  2021 و زمستان 2022 می‌توان به استفاده از چرم‌ها اشاره داشت که در برخی از لباس ها می توانید وجود آن را ملاحظه کنید، به طور کلی رنگ‌های استفاده شده در لباس‌های هرمس 2022 تیره و گاها سبز و قرمز است که در کنار سادگی و خوش دوخت بودن اهداف و تمرکز این برند را برای این مجموعه نشان می‌دهد.

لباس های برند هرمس برای پاییز  2021 و زمستان 2022

جمع بندی:

همان طور که مشاهده کردید در این مقاله سعی کردیم تا برندهای مطرح جهان را بررسی کنیم. البته تعداد بسیار زیادی از برندهای مطرح لباس دیگر نیز به معرفی آثار برای پاییز و زمستان آینده اقدام کرده‌اند که در مقالات جداگانه‌ای به بررسی آن‌ها نیز خواهیم پرداخت.

منبع: vogue

به قلم پوریا نجفی شیوا