در این مقاله از مجله تخصصی مد و فشن مگ مد لایف، به سراغ بررسی کفش های مناسب مهمانی و کفش‌هایی که مناسب رقصیدن هستند  و در چند سال اخیر بیشتر مورد توجه اهالی مد قرار گرفته‌اند، رفته ایم.

در واقع با بررسی روند مد در سال گذشته، کفش هایی را که هم در مجالس مهمانی شایسته پوشیدن هستند و هم برای رقصیدن کارایی لازم را دارند معرفی خواهیم کرد.

منبع این مقاله مجله فشن وگ است که در آن به بررسی این گونه کفش ها پرداخته اند.

اصولا چه کفش هایی مناسب مجالس مهمانی است؟

معمولا همه نوع کفشی را می توان با رعایت اصولی در مهمانی‌ها هم استفاده کرد. در واقع نکته مهم در انتخاب کفش، به روند کلی لباس و استایل مورد استفاده شما بر می گردد. با این وجود اگر در مهمانی رسمی تری شرکت می کنید لازم است که کفش و لباس مجلل تر و رسمی تری به پا کنید.

و شایسته تر است که از کفش های پاشنه بلند در کنار لباس رسمی خود استفاده کنید.

البته همان طور که اشاره کردم از انواع مختلف کفش و بوت می توان در مهمانی های رسمی نیز استفاده کرد فقط لازم است که لباس شما با کفش مورد انتخابتان کاملا هماهنگ و هارمونی داشته باشد.

کفش های ترند زنانه در سال اخیر که مناسب مهمانی هستند

 

مدل کفش زنانه مجلسی ترند سال
مدل کفش زنانه مجلسی ترند سال - 2
مدل کفش زنانه مجلسی ترند سال - 3
مدل کفش زنانه مجلسی ترند سال - 4
مدل کفش زنانه مجلسی ترند سال - 5
مدل کفش زنانه مجلسی ترند سال - 6
مدل کفش و صندل زنانه مجلسی ترند سال - 7
مدل کفش زنانه مجلسی ترند سال - 8
مدل صندل زنانه مجلسی ترند سال - 9
مدل کفش زنانه مجلسی ترند سال - 10
مدل کفش زنانه مجلسی ترند سال - 12

جمع بندی:

همان طور که مشاهده کردید این ها فقط تعدادی از کفش های مد سال مناسب مهمانی بودند و قطعا مدل های دیگری نیز وجود دارند که ضمن زیبا بودن، جنبه استحکام را نیز دارا می‌باشند تا بتوان با پوشیدن آنها در مجالس به رقص و شادی پرداخت.

شما معمولا چه نوع کفشی را برای مهمانی ترجیح می دهید؟ معمولا کفش پاشنه بلند می‌پوشید یا کفش های تخت و راحت؟ لطفا دیدگاه خود را با ما و کاربران مجله مگ مد لایف به اشتراک بگذارید.

به قلم پوریا نجفی شیوا