با سلام و عرض احترام من پوریا نجفی شیوا هستم که مدت بسیاری است به عکاسی کردن علاقه دارم و در ژانرهای مختلف آن را انجام داده‌ام. از این رو علاقه مندم  تا در حد توان بتوانم در کلیه امور عکاسی از جمله عکاسی پرتره، عکاسی محصولات مختلف از جمله طلا و جواهر و عکاسی شخصی به شما عزیزان کمک کنم.

در زیر انواع خدمات عکاسی که به دست اینجانب انجام می‌شود را به همراه تعرفه انواع عکاسی منتشر کرده‌ام. بنابراین باعث افتخار من خواهد بود تا در این موارد، عکاسی مورد نظر شما را انجام دهم.

در صورت تمایل لطفا با شماره 09121948014 تماس بگیرید یا در واتس اپ و یا تلگرام پیام خود را برایم بفرستید.

تعرفه عکاسی در فضای باز
شماره تماس: 09121948014
عکاسی در فضای باز
09121948014
تعرفه عکاسی از محصول
09121948014
انجام امور عکاسی در منزل و یا محل شما
09121948014
تعرفه عکاسی از طلا و جواهر
09121948014

رزرو وقت برای عکاسی:

همان طور که در بروشورهای بالا ملاحظه کردید، اینجانب انواع خدمات عکاسی را با بهترین قیمت و با کیفیت عالی، همراه با ادیت‌های متنوع و به روز برای شما انجام خواهم داد.

به صورت کلی این خدمات عکاسی با قیمت زیر انجام خواهد شد. اما لطفا نظر و دیدگاه خود را در زمان هماهنگ کردن و رزرو عکاسی با من در میان بگذارید تا بتوانم بهترین عکاسی را از شما و یا محصولاتتان ( برای کسب و کارها) انجام دهم.

عکاسی در فضای باز:

تعرفه عکاسی در فضای باز به دو نوع ساعتی و یا تعداد عکس دریافتی محاسبه خواهد شد.

در نوع ساعتی، طی یک یا چند ساعت هر تعداد عکسی که از شما گرفته شود به صورت فایل به شما تحویل داده می‌شود و از بین آن‌ها می‌توانید چند عکس را هم به صورت ویژه انتخاب کنید تا خروجی ادیت شده و بهتری را تقدیم شما نماییم.

در نوع تعداد عکس نیز، تنها عکس‌های منتخب شما به صورت فایل و ادیت شده تحویل داده می‌شود.

قیمت عکاسی در نوع اول  ساعتی 450 هزار تومان و برای ادیت کردن حرفه‌ای چند عکس، 150 هزار تومان بابت هر عکس دریافت خواهد شد.

و قیمت عکاسی در حالت دوم نیز به صورت هر عکس 200 هزار تومان می‌باشد.

 

عکاسی از محصول:

عکاسی از محصول این روزها مورد نیاز بسیاری از کسب وکارها می‌باشد. در واقع برای معرفی محصولات خود به مشتریان چه در فضای مجازی از جمله سایت و شبکه های اجتماعی و چه به صورت چاپی و کاتالوگ، نیازمند داشتن عکس‌های حرفه‌ای از محصولات خود هستید.

عکاسی محصولات یا با چیدمان (دکوراتیو)  و یا به صورت پس زمینه سفید و رنگی انجام می‌شود. که البته داشتن هر دو نوع عکس برای بسیاری از کسب و کارها لازم و ضروری است.

قیمت عکاسی محصول با چیدمان 400 هزار توان برای هر فریم تحویلی، و قیمت هر فریم عکس با پس زمینه ساده رنگی نیز 300 هزار تومان می‌باشد.

 

عکاسی در منزل یا محل انتخابی شما:

در این حالت نیز قیمت عکاسی به صورت ساعتی محاسبه شده و تمامی فایل عکس‌ها به شما تحویل داده خواهد. لازم به ذکر است که قیمت هر ساعت عکاسی در این نوع 400 هزار تومان و برای ادیت چند عکس انتخابی شما نیز برای هر فریم 150 هزار تومان دریافت می‌شود.

عکاسی طلا و جواهر:

این روزها داشتن عکسی حرفه‌ای به خصوص با رعایت دکور مناسب و چیدمان حرفه‌ای برای صاحبان کسب و کار طلا و جواهر و طلا فروشی ها نیز از واجبات محسوب می‌شود.

پس اگر به دنبال عکسی حرفه‌ای از طلا و جواهر خود هستید عکاسی آن را به ما بسپارید. ما سعی خواهیم کرد با چیدمان دکور مناسب طلا و جواهر، عکس‌هایی حرفه‌ای را برای شما تولید و آماده کنیم.

تعرفه عکاسی طلا و جواهر نیز به صورت هر فریم عکس، 450 هزار تومان در نظر گرفته شده است. که خواهید توانست این عکس‌ها را در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود و یا به صورت چاپی استفاده کنید.

شماره تماس عکاس
انجام انواع امور عکاسی

جمع بندی:

پس اگر به دنبال داشتن عکس‌های خلاقانه و بسیار زیبا در موارد بالا هستید، خوشحال می‌شوم که امور عکاسی خود را به من بسپارید. لازم به توضیح است که مبلغ عکاسی صرفا پس از رضایت شما از عکس‌ها دریافت خواهد شد.

پس اگر دنبال عکاس برای موارد بالا می‌گشتید با شماره تماس 09121948014 در ارتباط باشید.