ما در مجموعه مگ مد لایف مفتخریم که اعلام کنیم که پس از سال‌ها تلاش و انتشار مقالات مختلف در زمینه‌های متفاوت، اکنون به بازدید روزانه بسیار زیادی دست پیدا کرده‌ایم و این از لطف شما کاربران عزیز و وفادار به مجله مگ مد لایف است که اکنون اعلام کنیم که کاربران فعال مجله ما به تعداد قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

اکنون قصد داریم که در کنار مقالات همیشگی و پرطرفدار خود که در بازه‌های مشخصی منتشر می‌شوند، سعی کنیم که کسب و کارها و محصولات شما را نیز به صورت موردی و گزینش شده به کاربران خود معرفی کنیم.

پس اگر صاحب کسب و کاری هستید و قصد دارید که محصولات خود را به ما و کاربران عزیز مجله مگ مد لایف معرفی کنید، حتما با ما و با شماره واتس اپ 09121948014 در ارتباط باشید.

تبلیغ در سایت مگ مد لایف

انواع روش معرفی کسب و کار شما در مگ مد لایف:

ما موارد زیر را برای بهتر دیده شدن کسب و کار شما پیشنهاد می‌دهیم

  • انتشار پست و مقاله‌ای منحصر به فرد درباره مجموعه و محصولات شما به همراه لینک مورد نظر شما
  • قرار دادن بنر مورد نظر شما در مقالات دلخواه
  • قرار دادن بنر کسب و کار شما در قسمت پیشنهاد مگ مد لایف
  • و…
رپورتاژ آگهی و تبلیغ در سایت

  بهترین روش معرفی کسب و کار شما در مگ مد لایف ( پیشنهاد ما به شما):

اگر می‌خواهید که کسب و کار و برند شما در مجله ما به ایده آل ترین روش معرفی شود، ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از روش اول و انتشار مقاله ای جداگانه درباره برند خود استفاده کنید.

در واقع در این روش، مقاله ای منحصر به فرد درباره برند شما در صفحه اصلی مجله منتشر می شود و نکته قابل توجه در این روش آن است که پست شما به صورت دائم و همیشگی در سایت ما باقی خواهد ماند.

همچنین در این روش دو تا سه لینک نیز به وب سایت شما و یا شبکه های اجتماعی شما اختصاص داده می شود که این مورد به بهبود سئو سایت شما و افزایش بازدید آن نیز کمک خواهد کرد.

پس خواهشمندیم اگر تمایل به همکاری با مجله مگ مد لایف را دارید و قصد دارید که برند خود را به شکلی زیبا و حرفه‌ای به کاربران ما معرفی کنید با شماره زیر در ارتباط باشید.

با سپاس

09121948014

تماس با مجله مگ مد لایف جهت تبلیغ