اگر به دنبال حضور و فعالیت قدرتمند و هدفمند در فضای اینترنتی هستید و می‌خواهید کسب و کار خود را در فضای مجازی به شکل اصولی معرفی، تبلیغ و باعث گسترش فروش محصولات و خدمات خود شوید، استراتژی های دیجیتال مارکتینگ می‌تواند تحول بزرگی را در رشد برند شما در فضای اینترنتی و همچنین بازارهای سنتی انجام دهد.

به خصوص اگر یک سایت داشته باشید می‌توانید از انواع روش های دیجیتال مارکتینگ مانند سئو ( بهبود رتبه سایت شما در جستجو گوگل و دیگر موتورهای جستجو)، تبلیغات گوگل ادز، اس ام اس مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، سوشال مارکتینگ و دیگر متدهای تبلیغاتی مثل تبلبغات بنری و رپورتاژ، در جهت افزایش بازدید سایت خود و در نهایتا فروش و تبلیغ موثرتر و گسترده تر را تجربه کنید. در واقع با هزینه بسیار کم می‌توانید درآمد کسب و کار خود را بسیار گسترش دهید.

اگر کسب و کار شما دارای سایت نیست پیشنهاد  می‌کنیم که سری به دیگر خدمت ما یعنی طراحی انواع سایت فروشگاهی و غیر فروشگاهی بزنید و از قیمت طراحی سایت نیز آگاهی پیدا کنید تا در صورت تمایل سایتی به روز و حرفه‌ای را برای شما طراحی کنیم.

در هر حال با استفاده از استراتژی های مختلف و هوشمندانه دیجیتال مارکتینگ، می توانید حضور و فروش خود را در فضای آنلاین و چه در فضای کسب و کار سنتی گسترش دهید.

حتی اگر فروش آنلاین هم نداشته باشید، می توانید با تبلیغات هدفمند در فضای اینترنت مشتریان را به مغازه و محل فروش خود رهسپار کنید و از افزایش مشتریان لذت ببرید.

من پوریا نجفی شیوا با رزومه موفق و تخصص در زمینه دیجیتال مارکتینگ اینجا هستم تا شما را با انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ و تعرفه آنها آشنا کنم تا در صورت تمایل با هم همکاری موفقی داشته باشیم.

پلن‌ های مختلف دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شما

انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ - پلن 1
شماره تماس: 09121948014
انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ - پلن 2
شماره تماس: 09121948014
انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ - پلن 3
شماره تماس:09121948014

جمع بندی:

لطفا قبل از انتخاب یکی از پلن‌های ما حتما با من با شماره 09121948014 تماس بگیرید تا با توجه به کسب و کار شما، بهترین پلن موجود و یا پلنی خاص بیزینس شما را معرفی و پیشنهاد دهم.

در واقع سعی خواهم کرد تا با توجه به ماهیت کسب و کار و برند شما، بهترین استراتژی موجود را در جهت افزایش فروش و بهترین متدها را برای تبلیغات و مدیریت برندتان پیشنهاد دهم تا با حضور بسیار هوشمندانه و هدفمند در فضای آنلاین موجب معرفی هر چه بهتر کسب و کار شما و در نتیجه فروش بیشتر محصولات آن را برایتان فراهم کنیم.

پس لطفا اگر مایل به گسترش کسب وکار خود هستید با شماره 09121948014 تماس بگیرید.