خرید طلا و جواهر و نقره مخصوص شب یلدا:

همیشه رسم بر این بوده است که در شب یلدا برای تازه عروس‌ها هدیه‌ای برده شود، اما امسال با وجود همه گیری کورونا و گرانی شدید طلا شاید کمتر کسی به هدیه طلا فکر کند. اما من قصد دارم امروز اکسسوری‌های طلا و نقره‌ای را معرفی کنم که در عین سبک بودن، نما و جلوه زیادی دارند.

طلا و جواهر شب یلدا

استفاده از طرح‌ و نمادهای گوناگون شب یلدا:

همه ما می‌دانیم  که نماد اصلی و بارز شب یلدا چیزی جز انار و هندوانه نیست. برای همین توصیه تخصصی من به شما این است که اگر قصد خرید طلای سبک و ارزان را برای شب یلدا دارید از نمادها استفاده کنید.

 چرا که همیشه یادگاری زیبا و ارزشمندی از شب یلدا برای شما باقی می‌ماند اما اگر قصد خرید طلا و جواهر با هزینه نسبتا زیاد را دارید پیشنهاد می‌کنم از طرح‌های کلاسیک و همیشگی استفاده کنید چرا که همیشه مد و به روز هستند و مناسبتی محسوب نمی‌شوند.

طلا شب یلدا - طرح انار

چه طور و چه جور خرید طلا و جواهر پر جلوه اما هزینه کم داشته باشیم؟

درسته که طلا و جواهر در این روزها بسیار بیشتر از قبل گران شده و برای خرید آن بایستی هزینه فراوان کرد اما با دانستن چند نکته هنوز هم می‌توان طلا و جواهری را با قیمت نسبتا مناسب پیدا و خریداری کرد.

سعی کنید از طلاهای لیزری استفاده کنید که به دلیل استفاده از ورق نازکی از طلا وزن کار بسیار پایین می‌آید و اگر از طرح انار استفاده می‌کنید یادتان باشد که سنگ‌های اتمی روی طرح به جای دانه‌های انار جلوه و برق خاصی به هدیه شما می‌دهد که البته تاثیر زیادی روی افزایش قیمت کار ندارد اما اگر از سنگ‌های یاقوت استفاده شده باشد افزایش قیمت چشم‌گیری را مشاهده خواهید کرد.

نکته دیگر استفاده از چرم و یا جیر است، شما می‌توانید آویزهای بسیار سبک را به چرم و یا جیر که در بیشتر گالری‌های طلا و جواهر وجود دارند، متصل کنید تا هم مدرن‌تر باشد و هم نمای بهتری داشته باشد.

ضمنا لازم است بدونید که برای خرید کادو شب یلدا حتما نباید ست کامل کادو داد و قطعه کوچکی از طلا با طرحی زیبا کافی است.

هدیه و کادو شب یلدا - طلا و جواهر شب یلدا

مگ مد لایف جان نقره چطوره؟

باید بهتون بگم که پس از نوسانات اخیر طلا خیلی از گالری‌های نقره شروع به فعالیت کردند که با خلاقیت و کیفیت خوب ساختشون میتونن برای انتخاب کادو دراین ایام مناسب باشند.

خیلی از گالری‌ها برای مناسبت‌هایی مانند یلدا گیفت‌های کوچکی برای شما در بگ خرید می‌گذارند اما خود شما می‌توانید از گل فروشی‌ها بخواهید تا بگ شما را با گل‌ها و انار‌های کوچک دیزاین کنند تا یک هدیه زیبا خلق شود.

حتما به این نکته توجه داشته باشید تا خرید خودتان را به روزهای پایانی موکول نکید چرا که طرح‌های زیباتر چند روز قبل از یلدا به پایان می‌رسند و هم‌چنین شلوغی روز یلدا امکان خرید با حوصله را از شما می‌گیرد.

دستبند شب یلدا

یلدای امسال مراقب خودتون و خانوادتون و کسی که دوستش دارید باشید. کادو دادن گران و پر هزینه اصلا مهم نیست اما به روش خودتان محبت و توجه خود را به یکدیگر نشان دهید تا یلدای سال دیگر هم همچنان کنار هم بمانید.

خرید کادو طلا و جواهر از میراس گلد گالری

به قلم پارمیدا منصوری